پور مختار: احزاب به رقبای خود به چشم دشمن نگاه نکنند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پور مختار: احزاب به رقبای خود به چشم دشمن نگاه نکنند

محمد علی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم وجود وحدت برای برگزاری بهتر انتخابات سال آینده گفت: در همه فراز و فرودهای انقلاب، وحدت رویکرد مردم و مسئولان بوده که بواسطه آن نظام حفظ شده و همین امر باعث امیدواری مردم نسبت به آینده شده است.

نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت بین مسئولان باعث اتفاق نظر مردم می شود ادامه داد: باید با اتفاق نظر و وحدت میان افراد مختلف از انشقاق و تفرقه مردم جلوگیری کرد.

وی با اشاره به نقش احزاب در انتخابات آتی افزود: طی سال های گذشته احزاب به دلیل نداشتن برنامه و عدم فعالیت چشم گیر، جایگاه خاصی در کشور ندارند و تنها در دوران خاصی از نظام‌های سیاسی در فعالیت ها حضور می یابند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: احزاب باید با صدور بیانیه و در رفتار خود وجود وحدت را اثبات کنند تا طرفداران آنها نیز در جامعه به صورت استاندارد گسترش پیدا کنند.

پورمختار با بیان اینکه به طور قطع و یقین احزاب نقش موثری در اخلاق‌مداری در انتخابات ایفا می کنند ادامه داد: احزاب باید در مرحله فعالیت های سیاسی اخلاق اسلامی را رعایت کرده و به رقبای خود به چشم دشمن نگاه نکنند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه رعایت اخلاق از مسائل اصلی فعالیت‌های سیاسی است، تصریح کرد: احزاب باید از تخریب دیگران، تندروی‌ها و اتهام زنی‌های ثابت نشده، پخش شایعات و مباحث غیر مرتبط با مسائل پرهیز کنند که با رعایت این مسائل، شاهد انتخابات اخلاق‌مدارانه خواهیم بود./


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:16  توسط محمد گلزار